Bespaar tijd en geld met tijdelijke opslagruimte bij uw vervoerder

B

Een goede vervoerder biedt u allerlei mogelijkheden om te besparen op uw transport. Een erkend luchtvrachtagent kan u bijvoorbeeld helpen door tijdelijke opslagruimte te bieden. En natuurlijk door voor u alle douanepapieren in orde te maken. Dit klinkt voor u misschien verrassend, en daarom leggen we in deze tekst graag uit hoe dat precies werkt. Want de tijd dat een internationaal transport alleen bestond uit een stukje laadruimte en een lading is echt voorbij.

Wie tegenwoordig de concurrentie wil aftroeven met een optimaal transport moet echt van goeden huize komen. Daarom biedt deze vervoerder uit Rijssen niet alleen transporten, maar nemen ze u ook alle randzaken uit handen. En daarmee kunt u flink besparen, op zowel de kosten als de levertijden.

Denk bijvoorbeeld aan het bieden van tijdelijke opslagruimte. Hoeveel tijd kost het wel niet voor uw goederen vanuit uw locatie naar de transporteur zijn gebracht. Dat kunt u volledig besparen door uw goederen kort voor transport bij deze erkend luchtvrachtagent onder te brengen. Zij brengen het vervolgens naar de luchthaven op het moment dat de lading aangeboden moet worden. Efficiënter kan simpelweg niet.

Tijdelijke opslagruimte is maar één van de middelen om mee te besparen

Maar ze doen meer: heeft u bijvoorbeeld wel eens zelf alle douanepapieren voor elkaar gemaakt bij een internationaal transport? Dan weet u hoeveel tijd en moeite dit kost. Gelukkig heeft deze erkend luchtvaartagent een eigen customs afdeling, die precies weet welke documenten bij uw transport vereist zijn. En die maken ze dan ook graag voor u klaar.

Op die manier klinkt het misschien alsof het uitbesteden van diensten geld kost, maar als u er goed over nadenkt bespaart u er juist flink mee. En tijdelijke opslagruimte en douanepapieren zijn slechts twee van de diensten die ze graag voor u uitvoeren. Neem dus direct contact op en begin vandaag nog met besparen.